UGT junto con plataformas vecinales de Barakaldo y sindicatos de Osakidetza aúnan fuerzas por una Sanidad Pública de calidad

MANIFIESTO CONJUNTO

-La sanidad pública viene sufriendo un continuado proceso de desmantelamiento, iniciado antes de la COVID 19, pero agravado en los 2 últimos años.

-Los Centros de Salud de Atención Primaria se han visto afectados especialmente por esta política: recortes en especialidades, reducción del horario de atención presencial, incremento de las listas de espera, cierre de los PAC en horario nocturno etc. A lo que se suma la brecha digital.

-Dichos recortes degradan la calidad del servicio y suponen una merma en las condiciones laborales del personal sanitario.

• Asociaciones vecinalesde Arteagabeitia-Zuazo, Rontegi, Desertu Berria, Lutxanako Auzo Etxea
  • Colectivos sociales:Berri Otxoak, Barakaldo Naturala, Centro Asesor de la Mujer, Argitan
  • Organizaciones sindicales:ELA, LAB, CCOO, UGT, CGT, ESK, CNT
  • Apoya:Movimiento de Pensionistas de Barakaldo

Manifestaziora deitzea, osasungintza publikoaren alde.

-Osasungintza publikoa etengabe desegiten ari da, COVID-19a etorri baino lehenagotik, baina larriagotu egin da azken 2 urteotan.

-Lehen Mailako Arretako Osasun Zentroetan eragin berezia izan du politika horrek: murrizketak espezialitateetan, aurrez aurreko arretaren ordutegia murriztea, itxaron-zerrendak handitzea, EAGak gauez ixtea eta abar. Horri arrakala digitala erantsi behar zaio.

-Murrizketa horiek zerbitzuaren kalitatea degradatzen dute eta osasun-langileen lan-baldintzak murrizten dituzte.

• Auzo-elkarteak:Lutxanako Auzo Etxea, Arteagabeitia-Zuhatzu, Arrontegi eta Desertu Berriko auzkide elkarteak
  • Gizarte-taldeak:Berri Otxoak, Barakaldo Naturala, Argitan
  • Sindikatuak:ELA, LAB, CCOO, UGT, CGT, ESK, CNT